星期三, 10月 10, 2012

I Love BBA?



以下文字改自《陳浩南教書潮文》,出身商學院手執BBA學位文憑,身家多得嚇人英俊瀟灑,但又孤寒成性的若缺齋老人,應該會係第一個跳出黎反對!


"點解入BBA?
巴閉law 唯利主義 發達
我唔妥你 可以買起你
我唔鐘意你 可以寸你
o靚仔你啤咩呀 搵錢掟我丫
掟我呀
掟我丫 掟丫
我掟你 你掟我 點呀
你見過股災未,你見過破產未呀
你話Paulson係你偶像丫ma 你見過Paulson未
美國財政部揸fit人丫ma 好巴閉呀 ?
你知唔知佢睇住雷曼lum左掹唔到
你知唔知佢親眼睇住全球經濟衰退, 佢救唔到
你知唔知Paulson諗緊咩呀?
話俾你聽佢唔想做揸fit人
佢唔想入金融界
但係佢無辦法 無得返轉頭
係呀 每個人都有偶像 我都有
其實 讀唔讀商學院 我理唔到咁多
但係我想話俾你聽 行錯路 無得返轉頭ga "


1 則留言: