星期六, 4月 30, 2011

不要要求社會能給你甚麼,要問你能為社會提供甚麼



社會給你很多機會成長同去改變社會,但可惜你只能為社會提供

  1. 挾窄的行業選擇。所以新行業、創業,唔好搞。
  2. 勤勤力力無樣增值的工作模式。所以唔可以提升產品價值,因為唔夠人地平會缺乏競爭力。
  3. 每日唔需要用腦的袪苦電視劇。所以科學益智節目唔需要,學校有教,使乜我地播?
  4. 自己子女的教育前途。至於未來子孫同社會後進的前途,唔理。
  5. 負責管教子女的學校。所以管教子女從來都係學校的事,因為我係負責生仔同養大佢,而學校係做教育的。
  6. 相同的歷練方式。所以條新到一日的死妹釘唔識打公司會議記錄,一定是八、九十後係垃圾關係,我地應該推一大疊檔案俾佢做,做做下就磨練到佢。
  7. 合附國情局部民主。所以功能組別萬歲,阿爺萬歲,唔好搞咁多野,更加唔好搞到我張特權票。
  8. 世界二流評級機構頂尖排名。所以自由經濟排名第一比所有野都重要。
  9. 走精面生活體驗。凡事走精面,唔好頂撞人,人地大人物話人地錯即係落人地面。
  10. 自尊比氣節重要的思想。我當完官退休後,唔俾我為私人公司辦事即係浪費我呢個人才。
  11. 家用。所以唔好阻住我搵食。

沒有留言:

發佈留言