星期二, 8月 24, 2010

我們憤怒與無助,是因為別人的無能。

本來我以為係東南亞地區我見識過最廢o既警察,係出名走甩犯同槍法差o既台灣警察。



2004年,我睇電視新聞見台灣警察捉張錫銘,大棚警察走來走去卒之都係俾佢同陳進雄走甩。果時新聞播住佢地手執M4步槍,但咁多警員圍捕追住佢地射過千發子彈,竟然一槍都唔中,浪射之名真係當之無愧。

今日,我帶住傷痛係電視見識到比台灣警察更廢o既菲律賓警察特種部隊,無腦,攻勢慢,無膽強攻。槍手得一個人,最強勁o既武器又只係支M16,由車頭玻璃同太平門兩面強攻絕對唔係問題,好快就攻得入,真係唔明點解攻咁耐都攻唔入,仲要拎住盾牌都唔敢攻,一槍都唔敢開。我而家先發覺,原來有D地方o既警察真係唔識「除暴安良」。

今次咁多人質遇害,菲律賓警察部門責無旁貸,個部長一定需要下台道歉。

我認為,下一步必需要查清楚人質o既死因,究竟係槍手殺定菲律賓警察誤殺呢?究竟係失救致死定一槍斃命呢?另外,大家係憤怒同時,千萬唔好將負面情緒投射到香港o既菲律賓群體。作為中國人係咪應該回想一下我地唔少祖先輩都同佢地一樣,因為國家落後要離鄉別井打工賺錢改善生活,我地應該為佢地感到高興,至少香港人好少欺凌佢地,仲有一個安全o既環境俾佢地謀生。

打完呢篇扑文,我在此為因無能而死去o既人默哀一分鐘。

3 則留言:

  1. 詩白爾:

    想起早前大陸那三槍轟斃挾持人質的女警嗎?現才我才知道甚麼叫勇,甚麼叫適當!

    回覆刪除
  2. 祝願無辜的受害者早日安息,還在醫院的早日康復,而生還的及其親友節哀順變。

    回覆刪除
  3. 據講巴士係最難處理既場景.
    我唔期求特警一定要攻入去, 但任何行動都應該以人質安全為先, 今次, 我睇唔到菲律賓警方有考慮lor~~

    回覆刪除