星期一, 3月 29, 2010

環保隨心說-3-環保十六問

是年家事繁忙,尚未有空接續完成新一篇文章,實在非常抱歉。現附與當前香港環保問題相關的十六條問答,希望暫時能為大家解惑。

1.)政府成日講「低碳生活」,係咪減少二氧化碳左地球就會有救?
唔係,低碳只係噱頭野,仲有大把野整死緊地球。

2.)我買電力車股票o岩唔o岩?家陣好大發展潛力喎!
同你細玩o既遙控車一樣—有得叉電o既地方就有得玩,無得叉電o既地方就.....同樣地,有叉電池就有得玩,無叉電就....

3.)石油用完會用咩能源?
天然氣。

4.)再生能源有冇發展潛力?邊隻?幾時得?
有,太陽能。快o既你兩腳伸直後,慢o既你個仔/女係陰間同你再遇時。

5.)點解D排放大量污染物o既設施起晒係我屯門呢邊?
政府政策問題,係你買/租樓時唔識與人無尤,自己可以返屋企惡補下香港生態保育方針。

6.)香港係咪一定要起垃圾焚化爐?會唔會毒死我架?
一定要,事關堆填區就爆,你班友又日日掉咁多垃圾出黎,唔燒左佢點算?至於毒唔毒到人,我覺得毒極都唔夠發電廠勁....

7.)我地係咪一定要起海水化淡廠?
暫時唔使,但係時候考慮了。內地用水未來會好勁,到時香港人實無水用,唔起定唔通俾人渣頸就命?

8.)近年空氣污染咁勁,可以點算?
問阿爺,唔好問我,唔好問邱局長,罪魁禍首唔關香港人事。你叫譚惠豬條八婆返上去求阿爺叫D珠三角廠佬唔好排咁多廢氣出來仲好。(班廠佬實話好,然後「DLLM」)

9.)我係問如何保護自己?
買工業用R系口罩,或者用濕毛巾掩口鼻。

10.)食煙D人污染空氣,點解唔禁煙?
呢D問題我唔多識答。但你BBQ食鐵板燒都污染空氣,仲致癌o既,咁你係咪禁止所有人唔食?(唔好同我講人權,班煙民都同你咁講。)

11.)我而家買野用少左膠袋,我係咪好環保?
哦~係囉。

12.)冷氣機用左環保雪種,係咪唔會破壞臭氧層?
唔知,視乎邊隻雪種,但通常商用環保雪種只係比傳統雪種Less Evil,而且製冷能力無傳統雪種咁強。

13.)我想問大陸果D「綠色食品」係乜野來架?
係大陸,無用食品添加劑又係綠色食品,生產過程無用農藥又係綠色食品,天然種植又話綠色食品,總知噱頭野各說各話,信不信由你。

14.)我想做愛護地球o既朋友,可以點做?
學周兆祥博士又得,或者咩都唔做又得。

15.)唔係喎。我有的是錢,俾多D錢去用環保野得唔得?
環保唔係錢o既問題,係人o既問題。

16.)我個仔想讀環保,好唔好?
我而家仲係屋企量緊地,你話好唔好?

9 則留言:

  1. "問阿爺,唔好問我,唔好問邱局長,罪魁禍首唔關香港人事。你叫譚惠豬條八婆返上求阿爺叫D珠三角廠佬唔好排咁多廢氣出來仲好"

    所以我一日話你班"綠色戰爭"份子搵中電來祭旗係晒Q氣!

    "食煙D人污染空氣,點解唔禁煙?"

    有冇人計算過燒煙草排放量有幾大?

    回覆刪除
  2. 罪魁禍首唔關香港人事。
    >>>>可惜特區政府唔敢承認呢樣野, 陶傑講得arm, 政府最另係發明"煙霞"呢個字眼

    回覆刪除
  3. 1.咁本地污染大戶又的確係兩間電力公司同煤氣廠。果班好唔和平o既「Grxxnpeace」分子唔搞佢,唔通搞你屁屁?

    2.好問題,暫時未有數。我會建議我班師弟做呢個研究。

    回覆刪除
  4. 1. 所以咪話你地晒Q氣,就算中電執左都只係佔內地排放量一個零頭,真正大戶就唔見你地出聲;

    2. 我都想搵行內朋友同我計完寫blog,你係就快手(一係我地幾個夾份寫篇文掟去學術期刊? XD )~

    回覆刪除
  5. 所以我一日話你班"綠色戰爭"份子搵中電來祭旗係晒Q氣! <- 因為所謂環保份子害怕中國不高興會影響搵錢。

    回覆刪除
  6. 老豬:

    橫掂量緊地,你有冇lab同錢俾我搞先?
    幾千蚊得架啦~

    Zola:

    先前先有班人上左去韶關貴嶼睇電子廢物污染對當地人o既影響,香港報紙都有買,但內地傳媒隻字不提。

    回覆刪除
  7. um... as far as i can remember, natural gases are located in the upper level of coal beds, so when coal has used up, there should hv no more natural gas :p
    correct me if im worng

    回覆刪除
  8. soman, check this, "methane hydrate".

    I am gonna write a few passages about this newly investigated fossil fuel in the coming posts

    回覆刪除
  9. that' right!
    又要反對起焚化爐, 但又日日掉成萬噸垃圾出黎 ..
    想點?

    回覆刪除