星期六, 10月 10, 2009

林奕華廿五條剖析港男港女愛情觀題目

題目轉自hana姐姐,見幾好玩又玩埋一份。

1)談戀愛時該談些什麼?
甚麼都好。

2)談戀愛時為什麼這樣容易分手?
未試過,唔知道。

3)我對愛情有什麼期望?
珍惜眼前人。

4)誰比我更了解自己是誰?
都咁大個人,其實已經再無人可以比我更了解自己。

5)是因為你是你所以你愛我,還是因為我是我所以你愛我?
因為你是真的你,所以我才愛你。

6)愛情能幫我實現那些夢想?
暫時未想到。

7)有關愛情有什麼我是應該發問的?
我試過問朋友,結果仲難過問朋友借錢,原來好多人都唔識答或者婉拒作答。

8)有關愛情有什麼我是應該知道的?
究竟對方係想幾時食你隻豬。

9)愛情是否兩個人之間的事?
係有人煩住晒就唔係,無人煩住就係。

10)為什麼我會和他吵架?
因為自私,又或者我真係好愛佢。

11)愛需要有公平嗎?
愛係不問收穫,你講公平反而更顯得你斤斤計較,咁計較就去街市,唔好講愛情。

12)我重要還是他重要?
對事唔對人計,應該係邊個件事重要就做邊樣。對人唔對事計,梗係自己重要。當你唔再存在係呢個世上,你仲點愛佢?

13)怎樣才知道你是真的?
呢樣野我捻左成個星期,結論係我會間唔中掛住佢,有種期昐渴望同腦海不停閃出D過份o既念頭。

14)人最渴望的一種愛(是什麼)?
性愛,包你欲仙欲死。

15)是愛一個人才會恨?還是恨一個人才知道什麼是愛?
就算我點恨都恨唔出。可能我比較隨性。

16)怎樣可以令我變可愛?
自然就好啦,假如你真的可愛,你就會被愛。

17)如何衡量愛情的價值?
有就無價,冇就由900蚊起。

18)有關愛情的問題應該問誰?
無人識答唯有問自己。

19)戀愛時女人會問什麼問題而男人會給什麼答案?
未試過,唔識答。

20)怎樣可以不被愛情傷害?
呢條問題等於「叫雞打真軍點先唔會惹到性病?」

21)什麼是愛自己?
最老土果句,令自己心靈得到快樂。

22)他重要還是我重要?
拍戲咩!

23)有什麼人不需要愛情?
得道成仙o既人士。

24)我等的人會來嗎?
你趕唔趕時間?趕時間就唔好等啦!

25)信耶穌得永生,信愛情得什麼?
借大奸角溫兆倫一名曲:《我得到甚麼》

2 則留言:

  1. >8)有關愛情有什麼我是應該知道的?
    究竟對方係想幾時食你隻豬

    笑咗出來。

    回覆刪除
  2. 20)怎樣可以不被愛情傷害?
    呢條問題等於「叫雞打真軍點先唔會惹到性病?」

    又係喎..
    我地係唔應該怕被傷害而唔去愛,所以亦唔應該怕性病而唔打真軍.....

    回覆刪除