星期三, 3月 04, 2009

代禱事項-一名意粉神教教徒為蘇穎智牧師代禱

最近美國有調查發現五十至五十九歲人士感染愛滋病毒人數出奇地增多,而且原因不明。行年五十多歲的基督教播道會恩褔堂主任牧師蘇穎智乃其中一員,蘇牧師受感染風險之高實在令人擔心。我懇請所有飛天意粉神教o既信徒一齊為蘇穎智牧師祈禱,祈求佢得到AIDS,而免受HIV o既感染。

另外我懇請政府係將來醫療融資計劃裡面不需保障年過五十的支持新教右派的人士,例如蘇穎智牧師。因為一旦保障好似蘇穎智呢D有財力有時間o既中年人士,而又係感染愛滋病毒o既高危族群,即係變相鼓勵更多人從事色情行業,不斷性濫交玩SM等高危行為。結果會令到更多人感染愛滋病毒,造成更多HIV同AIDS,更多人搞婚外情破壞一夫一妻制o既傳統婚姻價值觀,更多女大學生出黎成為二奶同妓女,男大學生畢業成為養鴨一族o既對象,更可怕o既係鼓勵更多新教牧師作出孌童同侵犯基督徒o既行為。最終會令香港社會變成人間煉獄,道德淪亡經濟衰退,政府因為額外醫療支出財政崩潰管治乏力,成為撒旦o既天堂。

一名意粉神教教徒

小詩

美國調查來源資料網址: http://www.sciam.com/blog/60-second-science/post.cfm?id=whats-surprising-about-hiv-in-50-so-2009-03-03

----------------------------------------------------------------------------------------------

註:
本文所有內容一如聖經及新教右派牧師言論一樣,純粹鳩噙毫無邏輯,你要當真我都無辦法。當然假如你要搵人為本文負責,我當然第一時間企出黎唔會做縮頭烏龜講完就唔認帳,俾人鬧圍剿又扮駝鳥,甚至搵我老大出黎幫我搵藉口兜咁仆街仔。

至於點解蘇牧師成為感染愛滋病毒o高危人士?原因好簡單!有冇人見過蘇穎智牧師買避孕套?冇丫嘛!呢D咁唔負責任o既男人做愛o既時候極有可能唔帶避孕套,而唔帶避孕套感染愛滋病o既機會又極度高,所以蘇牧師有乜理由唔係感染愛滋病毒o高危人士呢?

3 則留言:

  1. 如果政府继续推行大学生毕业人工四千蚊政策, 大家觉得做鸡/鸭都好过做人. "即係變相鼓勵更多人從事色情行業,不斷性濫交玩SM等高危行為。結果會令到更多人感染愛滋病毒,造成更多HIV同AIDS."

    甘我有理由相信会有"更多女大學生出黎成為二奶同妓女,男大學生畢業成為養鴨一族o既對象, 最終會令香港社會變成人間煉獄,道德淪亡經濟衰退, 政府因為額外醫療支出財政崩潰管治乏力,成為撒旦o既天堂。"

    回覆刪除
  2. 咁小詩下年可能要去duck duck bar實習啦

    回覆刪除
  3. 你地班魔鬼,神嘅話語係超越LOGIC呀!等將來神的國來臨時你地一定會被丟進火湖內受永死的火刑!






























    曲線咋,咪當真....

    回覆刪除