星期一, 9月 15, 2008

小詩隨筆103

我一次又一次咁唔記得對自己講過o既野,結果搞到自己咁唔開心。錯,都係自己o既問題。係我最唔開心o既時候,睇到文化梁兩篇文章,終於都記得晒。

文章1

文章2

我而家覺得尋晚send左個爛gag message都無所謂,其實個message應該所有我識o既人都應該收到。我決定今晚怒send message...

呢一刻,我發覺自己灑脫左。

------------------------------------------------------------------------------------------

修養

星期五就返左地標工,撞o岩有兩件事都係果邊發生。小詩就見到唔少平時係鎂光燈下先見到o既人物,例如牛河博士、公公同龍婆。第一眼見到佢地當然係無乜感覺,因為都係做野o者,但同公公、龍婆之間o既接觸就令小詩有D唔同o既睇法。小詩係做招呼或者做仙童指路,牛河博士好平常地係小詩面前掂行掂過,反而公公同龍婆就好有禮貌,唔該前唔該後,公公仲一路拍拍小詩個背脊一路同小詩打招呼,搞到小詩都幾唔好意思,第一個反應就覺得佢地真係一個仁慈o既長者。

同樣o既經歷唔止發生係小詩身上,仲有騎住隻猛獅周圍舞o既師傅。師傅話龍婆係隻獅子裡面落黎o既時候,特登企係佢隔離同佢面對面講「唔該」,師傅都呆左一呆,話未見過D名人咁好禮貌。因為師傅話佢上次係半山舞獅果陣,見到一個係鏡頭前扮晒好人但現實上擺晒款o既廿五歲老坑。

或者應該咁講,公公同龍婆都好尊重每一個存在o既人,佢地果份尊重會令人產生敬意。

之後有《The Greatest Love Of All》o既Composer加佢老友係度玩爵士,幾十架平治寶馬凌志乜鬼七人車都有,唔少所謂名人真假洋人都有出現,落車o既人裡面有主耶穌,佢一落車就怒氣沖沖咁款衝入門口,唔多理同行o既人。

生果照妖鏡下o既人物小詩不嬲唔多信,不過見到真人比較下每個人o既脾氣,言行舉止禮貌,就明白點解D記者咁鍾意掀D新人或者出位名人陰私,原因不外乎因為佢地無修養。

做人係可以隨性,但唔可以無修養。

---------------------------------------------------------------------------------------------

好景

小詩唔係想講買四仔果個商場,大家唔好心邪。

講起國子監,好多人都話小詩而家學習緊果科好好景。

查實有幾好景?一查薄扶林國子監零六年類近科目o既畢業生就業情況,原來薪酬中位數得一萬蚊。小詩仲要唔係薄扶林或者馬料水門生,係呢個血統論o既社會可想而知會有幾難捱。

或者你會鬧有一萬蚊仲想點?唔好睇得果少少,當你見到最低有人七千蚊起薪點o既時候你就鬧唔出,真係同一個私人屋苑保安差唔多。讀個哲學碩士(Mphil.)交完學費都仲有七千幾蚊使o既時候,你仲要用果七千蚊還埋學士學費,都咪話唔甘。

陳克勤條仆街仔係立法會選舉打住「年輕就是力量」o既口號,唔撚好意思我真係唔知佢幫唔幫到我地班讀理工科o既國子監畢業生尋找佢地生存之道,吸毒濫藥果班人係要理,但佢地真係唔會得閒去投票,況且人數少得咁緊要,你幫到班後生仔搵到餐食好撚過搞驗尿。可惜條仆街仔一世都唔會理,人事好過博士,自己過撚左海就係神仙。做凸手助理七萬蚊已經搞到腦閉塞,唔係流肛帶挈佢而家都唔知有冇果六萬俾佢醫病同搞街坊旅行,仲會得閒捻辦法理你成班十萬計廿歲出頭俾人鬧食塞米o既靚仔?

班無腦三姑六婆成日同我老媽講「你個仔畢左業一定搵好多,唔使擔心啦」,真係除左我地父母之外,都無人理我地死活,仲要俾班政客抽水真係好撚唔抵。所以都係果句「你班八婆師奶仆街去啦,民建聯班垃圾黨員我屌你老母,陳克勤你老母生撚左你個仆街仔真係家門不幸」。

唔係賴邊個,我地年青一代靠自己只可以養到自己,想好景都要俾機會我地發圍先得,但邊個會得閒理我地?係咪要等到發窮惡先理?

沒有留言:

發佈留言