星期一, 9月 01, 2008

小詩隨筆101

做老大.做馬仔

俾人隊左上去做大佬,就發覺咩叫做「夾心階層」。曾幾何時「夾心階層」係一個住屋計劃,即係俾D有錢但唔富貴o既一群用比市價低D o既價錢賣間質素ok o既單位比佢地。可惜人做夾心我做夾心,小詩真係幾不幸囉,即係鎚仔泵釘釘泵木。

不幸中o既大幸係有唔少人做左D野令小詩無受箭,但下面o既壓力就有如子彈一飛飛打到小詩無晒乎。近幾日返緊屋企果緊都無再睇書,反而係度捻下自己D管理手法有咩問題。小詩唔係一個叻仔,人事手法差勁。老媽就同小詩講「一樣米養百樣人、若要人似我,除非兩個我」,但係講真叫班人準時返工呢家野,都唔係太高要求o者。好彩下期唔使做大佬,等下個黎接手搞班麻煩友。

勞氣野就唔講o勒,睇完無記鬼佬台播《Celebrity Apprentice》又發覺自己都唔係好慘。你睇下Piers Morgan俾Omarosa個八婆玩到火都黎。真係X人還X人,唔好講人老母屋企D細路丫,學Piers話齋「如果你條X街杏家橙係男人的話,我實會好似劉易斯一樣一拳打爆你個頭呀!」



-------------------------------------------------------------------------------------

開學

難得十九年黎第一年唔覺得人地要返學我唔使返會充滿罪惡感,因為小詩有工返。不過我有認真地考慮過埋下期仲做唔做地標份工。其實咁耐都無溫過豬,小詩對博士教果D野都忘記得七七八八,都要搵D時間搵返個底。小詩至驚就入到Lab完全對自己做緊o既野一無所知,過多幾日小詩就會去開個大,搞埋D手尾之後就會做天子門生,所以都係時候開操o勒。

唔知三日之後O day會發生D咩事呢?

---------------------------------------------------------------------------------------

投票

因為阿郭生飛張表埋黎所以做左吮民,查實對election呢家野一向極其討厭。皆因個個candidate都好乞我憎,本身有幾個都係個好選擇,但因為佢地取態極度保守仲有同盲光o既關係密切,所以都揀唔落手。

「民主就是從爛蘋果堆裡挑一個較好的」呢條道理已經聽過唔少,今次輪到小詩揀。其實小詩而家有兩個選擇:
  1. 將個爛蘋果掟落街,將隻癲狗放入垃圾會繼續亂咁吠,大家有花生食。
  2. 掟晒D爛蘋果落垃圾筒,聽天由命繼續發臭。
講真如果政府真係咁想要小詩張票的話,我咪請大家食花生囉,食花生都總好過俾個三十出頭o既低能仔入去。雖則垃圾會係垃圾,但唔係疪護工場囉!

如果果九杯茶變晒做蛇羹齋菜你話幾好....

--------------------------------------------------------------------------------------

今年又唔記得左Blog Day
講真今年subscribe左幾多個新Blog都唔記得囉~

做一樣都好耐無做o既野
希望佢會聽到....


沒有留言:

發佈留言