星期四, 8月 21, 2008

CS事後感

小詩而家係香城內港最凸出o既一棟地標做野,就係著住件Polo Tee好似唔使點郁果班後生仔。

本來想一次過寫篇野鬧盡所有無理o既客仔(甚至係香城人),包括載住火雞領事狐假虎威o既老坑司機、撩我打交o既中年怒漢、因為等車耐左而「問候」我o既年輕太太、仲有「挑三柴」賴死唔走o既花甲大叔。下左肚火之後發覺都係谷住道氣,但過左今日我又有唔同o既睇法。

今日走去食餐飯,目的係班大老闆慰勞我地呢班佢地眼中優秀人才o既一次聚餐。從來自風笛之鄉o既洋老闆手中接過張cert同封類似利是o既物體,我發覺CK老闆果句「後生仔留咩力?」真係有D道理,當然係講係無人事o既情況下啦。只要係間好o既公司做野,出100%力為人為己打拼下無咩唔好,最緊要老闆睇住D下屬o既o者。

講番一下我同班兄弟不為眾人所知o既一面,我地班人每日做o既野唔只係曬,聞香城內港o既臭水,幫D阿婆師奶搬D醫肚用品(講起就覺得香城人係癲o既,戰爭時期都無咁癲,最激果次見到四個人拖住十個30吋o急),仲有就係做最惡頂o既CS。CS唔係你服務週到就得o既,CS o既目的係令到發生你面前o既人同事變得更加順暢。有時細心體貼俾多D選擇俾D客反而會招惹更多問題,因為人係貪心同自私o既,最好波就餵到埋龍門口,送禮就貼心樣樣有日日唔同。「顧客永遠是對的」已經Out左,小詩發覺點樣堅持幫顧客揀個最好o既方法先至係王道。「做人做到底,送佛送到西」固之然好,但唔少時候你都係有心無力,幫人都要有個限度,揀個已經幫到佢,但又無損你工作範圍o既方法好緊要。

呢幾日小詩自問除外星期一特登渣流攤之外,日日都load到自己去到maximum(做到個人勁stiff)。假如CK老闆真係睇到呢篇文的話,小詩想同佢講句:「我呢個後生仔早排唔留力,而家就病病地。」

好彩聽日打風,叫可以偷雞抖多日。

多謝各位睇我呢篇廢文,真係感謝神恩,保守我繼續掘金!

沒有留言:

發佈留言