星期五, 8月 08, 2008

不知不覺來到三條八

不知不覺

近排好多野都不知不覺做左/發生左....

以為自己做CS實死無生,又做到
以為要等下世要有條新o既老牛,點知因為要返工又買左
以為呢世人入唔到大學,點知又碌左入唔知邊間
以為今個暑假會長期係屋企混吉,點知今年暑假搵到o既水會係歷年最多
以為今個暑假不是讀書天,結果係度睇書...仲要睇細路書!
以為行街買野一定幾個鐘仲會最後兩手空空,結果唔夠兩個鐘已經成手係野!

其實我其他係個心度捻緊果D,又會唔會不知不覺完成晒?

------------------------------------------------------------------------------------------------

我真係唔覺得有咩野一定要咁興奮
平常心面對大大小小o既事咪幾好
所以奧運開幕果陣我會返工....
到時搞咩都唔關我事

講真...真係關我咩事?
雖話東道主係祖國
但奧運係全世界o既事
而唔係淨係屬於祖國o既
無記果句仆街slogan「我地就係奧運」
完全融入左祖國好大喜功自吹自擂o既陳年惡習裡面

祖國搞到個奧運會係件好事
但又唔代表我地有咩比人驕傲o既事情
D政策經常矯枉過正
人地著件衫個都要管
咁D贊助商點搵食?
唔通個烏巢都唔俾賣廣告?

仲有對付D搞事份子唔一定要夾硬來
試下人地著件「雪山雪糕衫」係度大叫咩人權
你笑笑口走去同佢講下道理(握埋手佢實理虧唔夠你玩)
然後請佢去示威區
睇下邊個會蝕章D?

都係果句,大國崛起唔係淨靠基建
人民素質都係一個重要元素
唉~捻起墮落中o既香港人
香港「國際都會」個朵都唔知仲有幾耐貨仔玩下....
做人爭氣D用下個腦
就唔使出醜人前

沒有留言:

發佈留言