星期一, 7月 14, 2008

小詩隨筆96

工作壓力

當你發夢都見到你自己做緊野o既時候
你就知你有幾大o既壓力.....

妖....覺得D老細真係計錯晒數
明明要五個人o既日子得四個人
要四個人果個得五個
不過都唔怪得我老細
我老細唔知....不過佢地老細知嘛
早D講聲咪唔使死人囉!

好o勒...而家死頂爛頂到完場
開行turbo 120%個個做到人都癲
大老細你見班人原來有咁好潛力
以後就一定仆街o勒
仲話打卡果陣要打到有break
如果大老細佢大駕出巡
我捻佢想捉一件出黎訓話都無可能

望見黎緊可能每次都係咁o既情況
你叫我點樣唔發惡夢?



搞到咁仆街完全係因為有免費狗展
既然係免費
班狗主仲唔食盡你就有鬼

班狗主唔少都係奄尖聲悶
正所謂物似主人形
佢地拖住果四隻腳都好鬼煩
係我身邊轉來轉去
我又唔敢撞佢(打狗都要睇主人)
好彩班狗唔係lum我
如果唔係我個pat pat會好濕囉!

班姐姐仔就同堆狗玩得好開心...
又影相又放下狗
小詩捻起都打冷震....
除非另一半話要養.....
否則寵物呢家野都係免問好D!

送給朋友




祝我地日後齊齊飛黃騰達!

沒有留言:

發佈留言