星期一, 6月 30, 2008

Living with coffee

仙丹咩!飲到你死就得!
(Picture Source From: URL: http://scienceblogs.com/retrospectacle/upload/2007/08/coffee%20poster.bmp )

相比起果班唔知頭唔知路就入去o既beginners
我o既人工好明顯高佢地一截
但係咁唔好彩我唔似得佢可以打份長期兼職
可能過左七月就無得撈

份工基本上除左體力勞動之外
精神壓力都唔少
本住打死罷就o既精神
又不妨姑且一試....
學下野見識下呢個field裡面係D咩人
物以類聚人以群分又幾suit我所見所聞

吸煙

「你食唔食煙架?」
「你唔食煙架....咁乖o既?」
對於呢班做catering o既人
smoking o既意義同地盤工人一樣
都係蛇王o既好方法
但對於一班讀science
鍾意風花雪月o既學生哥來講
smoking不但有失身分(that means你讀屎片)
而且平時已經掂唔少致命物品
真係嫌命長咩?仲食....

粗口

所謂「江湖氣味」根本無可能係我身上搵到
我捻呢樣會係我同果班staff行為上o既分別
大專學生講粗口點都加番兩句雞腸
而佢地係好直接用純正母語
連珠發炮咁爆粗......
好彩佢地無X過我
如果唔係我餐「海鮮餐」都會幾豐富....

搞gag

基本上個工作地點唔會點特別繁忙
所以如果唔搞下gag肯定過唔到日辰

班上司都幾好笑(日日都唔同老細)
又有位成日整古做怪o既老細

我最欣賞佢地搞有味笑話都係明刀明槍
雖然唔係咁好
而且又唔係樂而不淫
但總好過係nasty囉....

是非

有人o既地方就有是非
不幸地involved左落去其中一個漩渦度
好人醜人都做齊
家陣連壞人都做埋

人心難測況且自己又唔係咩高手
我捻而家都係適時抽身
最好以後唔好再搞到我
是是非非真係令人心煩

學習

「聽君一席話,勝讀萬年書」
書係讀唔晒o既
聽下人地D對話
吸收知識速度肯定會快好多

連日黎一路聽D地產界從業員係度講東講西
經濟民生人性服務包裝
如果虛心發問
肯定撈到唔少寶


沒有留言:

發佈留言