星期一, 6月 16, 2008

小詩隨筆92-一千個話

人都係同一種
但真係勁好禮貌!而且某D姐姐仔都幾後生!

1000th

小詩係網上面寫野已經寫左1000篇野
但望真D左手面
點解你會數到九百幾o既呢?
係囉!點解呢?

名字

行走江湖點都有返個朵....
小詩有真名有網名有「字」仲有工作化名
去到邊都有唔同身分
完全人格分裂...

頭先某間Agent打電話黎
「點呀?而家識唔識沖Exprexxo/Xappuxxino?」
你當我神仙咩?三日咋!
下次問下佢肯唔肯教先算啦!

世上的另一個「我」

一直以來我也以為我生來就是獨一無二
名字獨一無二....
這個世上只會有我背負著這個名堂
甚至是原罪
直至這個月我在這世上發現了你們
住在三水的你
住在安徵拿了農業獎項的你
已榮升父親為一位小女孩父親的你
當研究員的你....

而我是個拿了一張無名分數紙的小伙子....

我不知道我們未來的路會怎樣
但願我們能夠努力打拚
當有一天有人呼喚我們的名字
或者搜尋我們的過去時
會有讓我們自豪或者叨光的地方...

沒有留言:

發佈留言