星期四, 6月 05, 2008

小詩隨筆90

五年黎都爆唔到
今次終於都爆到啦...
(Picture Source from: http://z.about.com/d/internetgames/1/0/K/6/ccgen01.jpg )

多試一次

《C&C Generals》係隻幾難玩o既Game
對於我呢D唔係咁熟RTS o既人來講
真係難上加難
以前一定會儲夠錢造勁多武器
務求以質同量壓倒對手
可能係因為咁啦
一直都爆唔到China Force o既7th mission
今次小心翼翼試過幾次
再度橋用超級武器打D base
打晒D dealer先鬆一口氣
睇完個普普通通o既結局
五年來o既心結解開左

有陣時放低左o既野
過左一排會有新o既進展
有時覺得今世無可能做到o既野
其實唔係你無本事做
可能係你未捻到點去做o既o者..............

-----------------------------------------------------------------------------

臨近一千

唔知邊篇先係第一千篇....
但總之好近....

D幾千字o既文通常寫到一半就會停晒手
我好想今個暑期寫好晒佢
對自有個交代
亦希望俾D驚喜大家
(尤其係某堆特別對象)

我希望唔打機唔睇書都要寫好佢....
多謝!

------------------------------------------------------------


What I will be tomorrow?

2 則留言:

  1. General我冇玩過,不過一向討厭C and C既「特務版」:以一兩條友攻入千軍萬馬既敵陣。大會戰?最岩我胃口!

    回覆刪除