星期二, 3月 04, 2008

小詩隨筆75

原先隻卡西勾唔不受控制
左度右度卒放左三舊買左隻新野.....
都係唔敢放咁多水買隻七舊豬shock....
雖然小詩暗戀左佢成十年......

蝦兄害得小詩好慘
小詩又害得蝦兄好慘
隻衰野生蝦咁跳,又唔肯現斑
搞到我雞毛鴨血
我又打多十倍野過佢,等佢死得慘D....
大家互隊一野,和數....

小詩對呢支野有恐懼....
好驚抽少抽多左野...
到時實花開富貴過神州復活蛋...

run完gel又有D fragment
六個月內第三次run gel
做到我想喊...灰晒!
auto-sequencing部機睇來今世都無機會見
「科學像永遠要避開我...今天我實在願講和」

P.S.臨尾附送蝦兄慘死過程...

(Lab manual上寫著注射50μl清水入蝦體內,demtor示意的範圍是五小格(500μl)左右)
「五小格(500μl)呀呵?」
「係呀!」
(正要注入之際...)
「蝦背有殼難入喎,擰轉另一邊打啦」
「有D道理喎......」

於是蝦兄被洪洪清水灌入體內
注入一半水份之後蝦身「脹爆」...
蝦兄一面手腳亂爬垂死爭扎
水份卻不斷從他身上流出來.....
Oh my god!阿們.........

沒有留言:

發佈留言