星期日, 2月 17, 2008

小詩隨筆71

多謝你為國人帶來三十年貧困歲月...
因你的好動亂性格,暴發戶會向你多謝....
因你的權力慾,朱元璋會向你折服
因你一手帶來一堆年青的軀殼
也將他們幾乎摧毀
我們將會逆道而行
把你的臭皮囊永遠留住
「今日君驅不作古,他朝留住大不同!」


交足貨

今日小詩好安樂
因為我做好我個角色
就係一塊人肉佈景板

得閒就做到成個親善大使咁
最佳肉丁仲唔係我?
小詩虛偽?你天真o者!

------------------------------------------------------------------------------------------

站在污水管內

雖然眾人皆醉我獨醒
無做D睇完閃卡後進行鞭屍
或者口講唔睇轉頭刨壹仔o既變態行為

但係見住通街班人係咁鞭屍
小詩真係好心寒
最心寒o既係班人用自己o既泛道德鐵籠困住人地
對自己不道德o既八卦又視而不見
搬尊尼出來又忘記佢講過一句「律己以嚴待人以寬」
甚至「己所不欲勿施於人」
望望下香港而家真係好似搞緊文革
班人o既所作所為唔止合字義
仲同四十年發生o既好似....



延伸閱讀: 「裸照門」事件二論之二-------------誰需要玉女?
--------------------------------------------------------------------------------------------

說不出的後悔

前前後後果一個鐘
都唔知收埋左幾多激動o既眼淚......
應該咁講....我呢D流唔出o既眼淚....
就沿住大氣電波一直流出太空....
向住千萬個光年遠去....


都係聽Danny D歌先貼近小詩o既感覺....

1 則留言:

  1. 太祖高皇帝毛諱澤東的確令中國人成為「運動」最多的民族。

    回覆刪除