星期四, 1月 31, 2008

小詩隨筆66

殺人放火金腰帶
一朝歸去免受戒
可憐爪哇百姓苦
不知興邦反膜拜

根葛釀蘇眉?

係呢個女兒紅已頂過左狀元紅o既年代
呢種與時代脫節o既垃圾文章真係燒左佢都不為過
假如關係只有單向而無雙向的話
就等於一個積聚左萬千沼氣o既化糞缸
萬一條蘇眉頂唔住唯有出走去滾滾江河自生自滅
想釀入蘇眉o既根葛
最後係泥中腐爛到死

唉~根葛加銀耳豆腐煮一味...
蒸蘇眉又一味咁咪幾好....
大家本是同桌而食
何必搞到你釀我我釀你
最後製造更多不快o既回憶?

-------------------------------------------------------------------------------------

致老大

睇完老大篇打工仔悲歌
小詩建議老大可以依貓俾CK請教下佢
至於另一個問題可以叫佢請教《Amy》大老編

笑的確可以減壓o既
所以我絕對會放過我老大走來拎我新買果本書
(肯定係睇左我上一篇所以先來拎...)
老大,希望老媽隻手快D好番
你祈禱又好乜都好...
至於我..幫幾多就幾多就係o勒...

------------------------------------------------------------------------------------------

西照

真係好睇過上幾單A小姐同X先生
大家排隊做閱讀器
無非想一睹果三女一男o既風采
或者睇完親眼証實左然後講句「愛迪生你X街啦」

衰野一向都愈描愈黑
經理人公司唔夠狠毒
患得患失以死撐去應對事件
(佢地又唔記得當年果本炒到五舊影住八字X影后做封面o既周刊)
結果反而搞到通街都係相
仲愈出愈有....
據講因為大家非常熱衷於鑑賞圖片
搞到幾個大科林唔係打柴就塞車

當下情況小詩話唔係有問題就係呃你o既
網絡塞車係第一個問題
第二個問題就係搞到大家精神分裂
一面做人渣又要一面扮好人
當你金睛火眼睇到嘩嘩聲之時
但係又要留言講對三位女士寄以無限同情
真係講起都覺得痛苦......

講到痛苦
最痛苦梗係愛迪生啦
作為一個好愛香港o既香港人
都知道「我o既快樂就係建築係你X街之上」
一個二個都無D「同情心」
又俾人寸短小
又印住「歎鮑魚」係度贈興
又改歌詞周圍唱...

而家懷疑係愛迪生得罪左人先會俾人唱衰
不過都唔係第一次啦
你睇下《美女廚房》第二集佢已經全力被唱衰.....
「XXX唔怕蠟蹋,通處食盡中西日韓餐」
陰謀論D講句:都唔知係咪有預謀o既!

其實人地點睇唔重要
最緊要自己人點睇
愛迪生手下有間叫CLOT o既物體
仲簽左農夫呢隊專出D緊貼時事作品o既組合返來
小詩真係好想睇下C君同6 wing
會唔會「孝敬」佢地老細


1 則留言:

  1. 睇開少少啦!
    香港所謂才女
    只係一班經過文化包裝的「高級港女」而已。
    平心而論
    她們比起一般MK派港女更自以為是、更討厭。

    回覆刪除