星期五, 10月 26, 2007

小詩隨筆52

小姐....你咩事咁傷心呀....
睇怕我都幫你唔到...
(Picture source from http://yar4-atishpare.blogfa.com/post-109.aspx)

由今期開始小詩會為上載而非本人創作o既相片附上來源連結
都算盡番個公民責任啦

----------------------------------------------------------------------------------------

小詩今日真係好唔開心
我好希望能夠push到自己達成目標
但係事與願違....
就算連做好個Lab都顯得力不從心
上堂又遊雲又好想訓,個人好疲累
連Professor問我問題我都依依哦哦
我又開始懷疑自己點解仲係度

坐坐下電梯
小詩不斷去捻一D刁鑽o既問題
自己又不斷去捻答案
係o既,假如男人將乳房睇成個一個function organ
而唔係一個滿足慾望o既接觸面
我捻胡思亂想o既機會幾乎係零
你睇下,有時小詩發覺自己唔係讀科學o既人

---------------------------------------------------------------------------------------

小詩今日捻到好灰好絕望o既時候
突然捻起呢個故仔

「有一老人說是送給年青人一生六個大字。 先說三個:不要怕。先說三個:不要怕。 等功成名就返回時再取後三字。等功成名就返回時再取後三字。 當這些徒兒徒孫們衣錦還鄉、意氣風發再取後三個字時,老人寫上:不後悔。當這些徒兒徒孫們衣錦還鄉、意氣風發再取後三個字時,老人寫上:不後悔。 於丹的這個小故事是想告訴我們前半生別害怕,後半生別後悔的道理麼? 要是如此,人生不過六字而已了。要是如此,人生不過六字而已了。」

小詩人生真係唔係咁簡單
唔好怕唔好後悔...
曾經對自己講過唔好後悔
但到呢一刻,我真係不得不承認我後悔
我唔甘心所以後悔,我後悔因為我怕.....
我怕....小詩從來都無否認過呢一個弱點....


沒有留言:

發佈留言