星期日, 10月 14, 2007

小詩隨筆49


無線唔敢播,小詩就貼!

前日夜媽媽打上一個篇
係一路訓住覺咁打
結果睇番篇野覺得用D字鬼咁騎呢
又改寫下....
而家個醒番七七八八.....
小詩真係想將自己變鐵人
但係又真係唔得......

---------------------------------------------------------------------------

夜晚去左個gathering
都係澤輝夠號召力
一叫就廿個人出來
(上次幾乎係全棍聚會...)
每次去呢班人o既gathering都有種奇怪o既感覺
識但唔係好熟,
你會熱情D咁打招呼
好想傾下計,但講唔到幾多句
小詩唔想用七個字去形容果時個情況

或者大家個type有D唔同
無人會風花雪月式認真吹水
或者佢地真係無野
或者小詩唔應該知道發生咩事
或者大家應該維持係呢個位置
不過至少我有樣野肯定係
佢地唔會黎呢個blog

Anyway,下次我會唔出聲,唔帶機
做個good listener

小詩真係唔習慣打D「我好開心呀」呢類字眼出來
我係個講真話o既人
小詩究竟捻緊乜...心情如何...
一個小六學生都睇得出

-----------------------------------------------------------------------------

小詩發覺自己愈來愈狡猾
但係又唔係奸果隻喎
只係愈來愈會計算
一步步咁去到個目標

講到尾又唔係殺人放火打家劫舍
以我而家由頭cheap到尾o既性格
呢D野又何需擔心?

小詩家陣有咩居心?
學棟篤佬扮金牙果時話齋
「我o既居心咪就係你o既居心囉」


沒有留言:

發佈留言