星期五, 1月 05, 2007

今期播放3

你幾時搞復出演唱會?
學林狗軟硬半場搞下笑都得喎...

從何找對-阮兆祥
作曲:Keith Yip
作詞:陳海琪

再見了一聲 仍舊未說我心情
任日子飄遠 悲調故事說不清
冷雨愛嘆息 常伴在這老地方
懷抱著多少心裡鎖
拼過再歇息 仍舊未說我筋疲
盡力找驚喜 戀著美夢數千個
偶爾覺孤清 陪伴是這闋舊歌
在變幻星空一再播

從何找對 奮力再追
情懷不粉碎 願這青春可記取
說朦朧歲月 亦是動人故事
生生不息青空裡留記憶
濃情相依萬千里
風裡飛 (找真理)

放呢首歌詞....
係想延續點點星火.....
唔想阮生被人遺忘
阮生唔係唔得
係大家唔得~~~
賣到碟, D歌hit到o既都要死就係香港樂壇....
唔識放上長線釣大魚o既樂壇...
fans淨係識得自己o既偶像同佢D死對頭o既樂壇....
多元化=「多鳩餘」
「Kay係乜水?」(謝安琪出道三年...)
「農夫係邊個.....點解佢地有獎?」
(人地第三隻碟都黎緊...各位死都唔認MK o既MK仔女,識唔識rap佢D歌?)
「容祖兒最正!」(我覺得小鳳姐隻rap歌個gimmicks仲好過容祖兒唱歌....)

聽以下呢首歌
原因係陳奐仁
唔係個口不擇言o既姐姐

心花怒放-容祖兒
作曲:陳奐仁@invisible men
填詞:周耀輝
編曲:Tim Ngoh@invisible men

平日我唱K歌 平日我有把鎖
還是我習慣獨個生活太耐 想你來釋放

*一直等一種感覺 今天終於有點狂
 不想正常 心花正怒放*

春風給我按摩 彷彿有滿天櫻花抱起我
街燈使我發光 彷彿千百串煙花慶祝我
喜歡你喜歡我

其實試過很多 其實信過因果
還是我沒有學過享受愛情 想你來揮霍

REPEAT*

#春風給我按摩 彷彿有滿天櫻花抱起我
 街燈使我發光 彷彿千百串煙花慶祝我
 不必想到太多 只知道你的天花也親我
 不必給我太多 請將千百紮心花送給我
 喜歡你喜歡我#

差些遺忘了快樂 差些從此專心工作
然後似瘋也像狂的拍拖

REPEAT##

周生填詞真係有性格
垃圾詞配垃圾歌(e.g.《886》)
好詞配好歌(e.g.《徒然》,《阿姆斯特丹》)
呢首歌係咪垃圾....自行領悟....

沒有留言:

發佈留言