星期六, 10月 14, 2006

今期播放2

「假如....將D生菜包上豬肉.....
請求....不要讓我知道....」

聽過杜麗莎《再見悲哀》同《假如》
都係覺得葉倩文差少少
正如聽完Cranberries
就覺王菲唔係歌壇天后....
只係娛樂圈天后...
自從聽過港樂之後
佢果首Ending歌《When will I see you again》
一直深深印係小弟腦海
佢果種帶點黑人女聲o既唱法~
係香港好難搵到...
葉麗儀把聲太剛勁了...
欠左D柔和...
否則都係一個唔錯o既選擇....

近排都係試舊歌比較多....
新歌?都無乜邊隻有好印象....
無意間搵到首《阿花的故事》o既歌詞...

阿花的故事
曲:鄧雨賢 詞:林夕 編:徐日勤 唱:袁鳳瑛

名字叫阿花搖著尾巴
牠只喝牛奶哪日跟我在喝茶
陪我讀書偷懶從來無責罵
夜晚阿花專愛樑上爬
然後我變得強又高
花貓卻沒有變胖只有換了毛
元旦母親祝我年年進步
但永沒對阿花講句長壽不老
從末忘記那天淋著雨水
當天我獨個上學只有六七歲
而我終於知道為何流眼淚
在那日阿花消失世間裡

係咪好記得細細個果時有聽過呢?
但大家都係只會記得首歌詞俾人改左o既版本...

沒有留言:

發佈留言