星期六, 8月 26, 2006

PaInFuL ExPeRiEnCe2

最右手面果個男仔我想打佢好耐架啦!!!(講笑~)

而家乜鬼野都唔食得
一食就棚牙就痛
(痛到我標冷汗....)
連紅蘿蔔都食唔到
果碗同燒肉阿冤游完水之後去買o既碗仔翅
差D食到我動彈不得....
食乜野都係掂喉吞
食得最開心o既都係D豆腐花芝士同益力多
痛o既時候真係會痛到有D炆....
不如吊葡萄糖.......

識得苦中作樂o既我
痛到鬼五馬六都仲識講笑o既....
食lunch o既時候同母親大人研究下究竟我仲可以食到D乜
以下係我o既列表


果汁
湯水

o者喱/布甸
豆腐花
燉奶/蛋
芝麻/花生糊
紅/綠豆沙
乳酪
芝士
雪糕雪條
朱古力(薄身果D)
煮捻左o既字母粉(正~兒童餐!i'm lovin' it!)
嬰兒米粉(係時候回味下細細個果時食o既野啦~)
燕窩(我就想.....母親大人不但只唔會買....更加唔會整俾我食)
魚翅(我打趣同母親大人講,如果而家有人請飲....成張菜單除左碗紅豆沙/芒果布甸之外...我就淨係食得呢味...「老細....成盅上o丫唔該!」)
如果大家仲捻到我可以食到D乜o既
煩請各位留個comment話我知~~

D post積左幾日都未打晒~~~
真係麻煩~~~
要努力~~~

睇Sammi同學o既Xanga時候
成日自動飛鬼左去xanga hostpage....
X! xanga咁X煩架!
又虧又慢又煩.....

P.S.打呢篇野o既時候已經唔係8月26日
事關打緊呢篇野果陣
部機突然自動restart~~
真係X!我火到黎埋撚手o拍熄左部機~~

沒有留言:

發佈留言