星期六, 8月 26, 2006

PaInFuL ExPeRiEnCe

痛?咪扮啦~
睇你個樣似享受多D喎~

尋日去左Dentist度....
入到去第一時間同醫生報告
條鋼線食食下野會飛出來...
醫生望多兩眼就開始個換鋼線o既「偉大工程」
「有冇奇怪點解我咁快同你換鋼線?」
「有呀....」
「你而個情況係bone XXX(記得點讀,但唔識個字,意思係話我D骨食晒條鋼線o既力),所以而家早D同你拉D牙....」
你係醫生,小弟當然係點話點好啦....
「今次條鋼線粗好多架...」
話口未完已經成條鋼線隊入去D blocks度...
之後醫生又係成個熟手技工紮我棚牙....
仲紮左好耐,個上唇都黐左係D牙肉度...
即刻搵手搞番掂佢,然後郁下把口
護士以為我唔掂....
「你頂唔頂得順呀?見你口擘擘咁...」
「頂唔順出聲喎...」
實情係緊o者...
上次都係咁啦.....

今朝早就開始賴野...
好彩食粥o者....
如果唔係真係淨飲奶都似...
唔食野就唔痛囉
一食就好似俾雷劈咁....
又係唔可以發力....頂....
尋晚都仲食到肉碎+魚腩撈飯.....
而家就唔知點好勒....

CH而家D老師走鬼晒咁滯
今鑊都唔知點算
阿咸o既女朋友真係慘勒~~~
我都勁無奈
而都唔知講乜好.....
真係除左自求多福之外
無乜好野講

尋日紮完棚牙去買洗面
又俾D sales姐姐搞我...
(救命....又唔係靚女~~)
不過發覺D價錢真係.....
用開o既Neutrogena Cleanser+Mask
大中屈人死79.9
大中PKSS63.9(黃牌)
大中慢靈56.9(特價)
不過發覺自己都唔做Mask的
終於聽左好早之前子倫o既建議
買cleanser算~~
咁就係PKSS使左39.1(黃牌)
如果之前係藍田慢靈要佢個九折優惠
咁就笨七勒(事關九完都要44...)
walch成日D貨都送贈品o既.....
但係件件都好使唔好用....
俾個相架我都無用....
放係車頭都嫌細........

沒有留言:

發佈留言