星期四, 8月 03, 2006

教之初體驗(3/8)

趕頭趕命趕到去...
今日少左人返....
starter剩番10個

tutor今日聲沙...
變左我講多左野....
我成個presentation o既樣飛來....

班starter細路唔知點解今日咁靜....
可能因為我卦

3號波橫風橫雨都照來上堂
其實都好橙.....

flyer班有個八卦白日夢學生
佢話見到我坐地鐵喎~
但唔知我坐邊條線...
(其實想問我坐去邊度)
我答佢:「藍田地鐵站係邊條線度?梗係觀塘線嘛!」
成班學生聽到即刻群起攻之話我「狗」....

學生八卦老師bg係就係正常
但做老師唔醒目點同你D人玩?
何況仲要對住我呢個仲做緊學生o既...
我同老師玩野/睇人玩老師多過你食飯啦~
俾你睇到我坐邊間車又如何?
咪睇囉....段估你都無本事來大埔卦~~
(就算知....夠膽就踩單車來~~)

沒有留言:

發佈留言