星期三, 8月 02, 2006

教之初體驗(2/8)

今日starter嚴重造反!
我已經頂唔順咬袋啦
tutor都話放棄佢算數....
唉...迫不得已...
唯有講聲「I'm sorry for your mom!」啦...
生左你呢舊飯
成日發夢
十問九唔應
做錯事又.....
唉....我都唔識講~
都唔知佢阿媽點對付佢~

咬袋成日搞D細路
呢個又投訴果個又投訴....
救命呀!終於撚手決定調佢位....
雖然一天光晒...
但咬袋就勁呆滯..
真係死得~~
(我同公司講我訓示過佢,公司反應勁緊張,其實我都無乜點o者...使乜緊張?)

俾咬袋搞到頭都痛之後
我成日都幾惡死下~~
哎o也...我都唔想的呢....
唉.........

D學生十個有九個都唔知D字點解
叫我點辦....
真係難做~~

沒有留言:

發佈留言