星期三, 8月 23, 2006

教之初體驗23/8

唔要雲吞麵~食唔到呀....
我要乾炒牛河!仲唔整?!

事關用左側門出入o既關係
而個課室又係正隔離
今日tutor同我仲有班學生
就成為左動物園o既動物.....
好橙....仲要俾果D樣衰到爆o既師奶指指點點~~

見到starter班有個學生入黎上堂之前
同佢媽媽goodbye kiss
嘩~~好warm....好sweet呢!
(如果以後真係咁唔好彩生左個仔/女,我都會咁做....)

今日三班都係做reading and writing test+speaking test
tutor做examiner
我就同D未有得做speaking test住 o既學生打牙骹....
starter班阿keroro成日整古做怪
真係無佢收....
佢將兩支筆好似茶餐廳D伙記咁分明攝係兩隻耳仔度
「喂....XXX,你做乜野?扮茶餐廳伙記呀?」
「無野呀...」
「咁仲唔收番埋兩支筆佢?唔收埋呀?係咪想同我落單呀?我要雲吞麵~」
(跟住keroro同隔離位果位女學生就開始笑....keroro仲笑到停唔到口...)
「keep quiet!仲笑呀.....係咪要我捉你入青山呀??」
(keroro仲係度笑....其實我都唔覺得好笑.....終於厲多幾眼就停口)
本來以為可以鬆一口氣....點知仲有D更杰o既野....

有個小朋友(幾歲果隻)係度門狂裝個課室
全世界學生都係度望番佢轉頭
大鑊啦~再唔搞搞佢班友實唔聽我支笛都似
即刻仆出去同個小朋友「交流下」
睇下有邊個接走佢先
果細路一見到我
問佢野又唔出聲....
淨係dup頭望住我....
原來佢係俾個maid湊緊...

搞掂返來阿咬袋話我知果個小朋友原來係佢細佬...
shit!你唔早響~
不過又幾似喎....
同佢兩個講野都係成個dup頭唔望人又唔出聲.....
你阿媽點教你兩兄弟架?
keroro又話我:「TA好鐘意BB,成日扮BB」
為左令佢收聲,我即刻回敬一句:「扮來俾你湊呀?!」
(keroro即刻俾班學生笑到面都黃....)

之後睇starter班學生D卷
apple都唔識串~~
真係嘔血@@~
唉.....救命....對住D細路就救命....

沒有留言:

發佈留言