星期二, 8月 01, 2006

教之初體驗(1/8)

今日忙死我啦...
上個星期四果日同班細路同D家長講個垃圾考試
講到一頭煙...
今日仲有得死....
又要同centre果面講數
真係大碌竹勒.....
咁大個人都唔試過呢D咁Q麻煩
又咁低能o既野

今堂開始玩listening...
真係死勒....
呢度講呢度散....
我真係擔心D細路...
我覺得我同個tutor quali都係唔夠....
誤人子弟罪大惡極...
D pronunication一定唔正(唔好講準...)
最怕聽壞D細路隻耳
到時唔知點算好~~

starter D升小一細路
個個聽到一舊飯咁~
佢地根本就未夠班做呢d listening test
佢地繼續落去同送死無分別
Mover同flyer班細路都幾叫我欣慰~~

今日Mover有個學生家長問我
佢個囡囡點....
嘩~好難答你呢!
又係hea答...
個家長話我聽佢上次考starter有14個盾...
嘩~~(即刻呆左)
不過我覺得呢個學生叻o既...
但可唔可以再有咁o既成績
我個人真係持保留態度....
當然係tutor同我麾下o既學生如果有咁好成績
我固然「舒一口氣」(唔會開心的...因為垃圾測驗無代表性~)

搞完呢D野即刻暈暈地
D學生o既late hw又改唔切
返到屋企真係散散地...

沒有留言:

發佈留言