星期四, 8月 17, 2006

17/8教之初體驗

No more homework!
(係大家o既心聲)
幾時先學得晒...

今日,小弟遇到一個真正似tutor o既tutor....
小弟眼界大開....
雖然我只係一個helper
但係我已經進入左呢位tutor o既節奏
直頭融化左我....
差D變成學生

係佢身上發覺自己係有好多唔得o既地方
1.)唔夠笑容
2.)唔夠親切
3.)唔能夠令D細路融入課堂...
4.)直頭唔識湊細路....
5.)唔留意細路用緊o既 tense

除左佢無論係邊班都用同一個「低B tune」之外
(事關「低B tune」flyer班學生好唔受的)
根本無任何野可以彈
佢o既background更加無得彈.....
名校學生
經驗豐富補習老師....
今年入poly最把炮o既degree
我一聽到都滴汗....

班starter今日係呢位tutor lead之下
表現極度hyper
亦都非常專心....
我o既作用直頭等於零....
可見一名「勁」同「好」tutor o既作用係超過晒所有野
不過班starter裡面o既一群小妹妹今日突然失常
「TV哥哥.......」
「佢叫你TV哥哥呀.....」
「哈哈哈....」
(小弟無奈....唯有繼續裝傻扮瘋.....)
「你話你升小一,點解你生得咁高o既?」
「我天生異稟,又得飯多...所以生得咁高大囉...」
(又黎啦....假到唔假o既回答....佢地又係問唔到D尖銳o既問題打窒我)
「你著粉紅色衫o既?點解o既?」
「係囉係囉.....」
(又黎啦又黎啦......此時個tutor望住我.....弊勒.....本來想玩盡D講「我發緊姣嘛~」...結果無野講...P.S.如果個tutor係件豬扒,我肯定我會講得出)

Flyer o既一個學生竟然問我
「點解Miss成日笑o既?」
「Beacuse she loves laughing, that's the reason...」
應酬式o既回答
正確D來講係人地好Pro....
不過呢位哥仔幾有我o既影子
有D hea同懶,鍾意發白日夢
但係有好好o既觀察力...
(呢D細路我相信一勤力就好得人驚....)

如果堂堂都係呢個tutor就好啦.....
Oh my god! That must be beautiful~Right?
(發夢中....都係留在記憶中,學左o既野畢生銘記!)

沒有留言:

發佈留言