星期三, 8月 16, 2006

16/8教之初體驗

你扮唔知定真係唔知呀?
咩話?!你都唔知?(激死我啦@@!)

班starter學生乜都聽唔明
成日話「你講乜野??」
我同佢地講「You should not speak Chinese!English please~」
佢地竟然用普通話同我講:
「我不知你在說甚麼...」
Oh my God!How would it be like that!
我俾佢地玩殘....

Mover同Flyer班我就操D要考試o既學生
見到以前o既自己同D同學囉~~
都係唔敢講野,怕醜怕人鬧....
個腦未曉捻野~~~
成日話而家教育激發創意...
我也真係睇唔出囉....
個個都係「啤」出來o既人....
如果真係要令D學生有創意
小班教學,少D「槍打出頭鳥」o既文化
鼓勵用文字表達思想,少D責備....
咁先係路架嘛.....

沒有留言:

發佈留言