星期一, 7月 31, 2006

Wire on Block

今日又去dentist度.....
上埋後面幾個block同上Wire

都等左幾耐...
結果我係果度睇完keroro
再睇埋多啦A夢~
(好彩!大家都知架啦...星期一o既重頭節目梗係「睇叮噹」啦!小康以前上完PE堂後趕住返屋企都係因為咁...)
睇完o岩o岩就入去...

入到去個助護就問我有冇生痱子
我答:「無...」
「咁好?」
(次次都讚我o既....上次剝牙又話我隻牙難剝,肯定做好多運動....今次又話我D牙上D adhesive好易....不過咁多次我都不以為然)

係個口入面撩完一輪之後出番來
搞野o既係....o岩o岩有個師傅來整張牙科凳
佢又快快手咁截左電
當時我用一個低角度訓左係度
結果要小弟使出強勁o既腹肌(吹水o者~)
咁先起到身(其實好輕鬆....)

又睇左一陣新聞....
之後再入番去....
醫生就上Wire勒....
我以萬二分o既決心去面對呢下咁「痛苦」o既時刻....
「咦?唔痛o既?緊左D咁o者....」
醫生成個熟手技工咁紮左小弟棚牙(大家可以想像下尋日《和味無窮》中豬肉加工場果D技師)
助護吩咐小弟今晚食河粉/粥....
「唔食得飯咩?」
「唔痛o既都食得o既...」
「其實我覺得都唔痛o者,緊少少咁啦...」
「睇埋聽朝點先啦....」
(呢句明顯係覺得我講得太輕鬆,不過又睇下聽日點...)

出到去俾左個幾Q o既牙刷過我~~
(其實個形幾似Lab裡面果隻洗testtube o既brush,不過size當然更細...)
滿心歡喜之際
返到屋企先發覺原來都唔係咁好用....

今日下晝去番新街市近lift果檔食魚蛋粉...
好似差左咁多咁o既??
我捻以後都唔再去lu(D炸魚片酸酸地o既...)
同一個都叫做熟熟地o既阿姐傾計(佢仲認得我...)
佢問我有冇A/B/C
我誠實咁答佢無....
算啦....有又好無又好,搵得多錢就最好..........

沒有留言:

發佈留言