星期五, 7月 21, 2006

What the....

尋日上堂果陣....
俾D troublesome o既野搞到火都黎...
我係咁「What the....」
好彩唔算粗口.....


我又再享受D唔使講野o既時間...
不過洗牙真係痛過剝牙....
醫生真係大大力咁將個洗牙器車晒黎....
又無麻醉針(不過打完麻醉針真係乜feel到無,連條tongue都郁唔到)
(所以會流口水...)
D牙石又真係飛晒出來....
不過醫生你又唔使唔好意思o既
你都係無心o者...

同當年牙科保健唔同
除左個staff一路鬧我一路洗牙之外
仲有梗係會call D senior o既來睇下我o既情況
(我同老大都差唔多次次都有咁o既情況,可能我地天生牙漬多要研究下)
通常呢D senior staff都會係我棚牙度掘野
但係又唔知掘乜....
次次都搞成十幾廿分鐘....
然後又再鬧多幾下,咁就鬆人
好彩都無下文
(據聞除左發現蛀牙之外,其他都唔會有手尾跟)


無記真係好野...
將D《多啦X夢》o既腩飯炒一碟又係一個新o既節目

今日report果陣
問我去唔去TM
我梗係唔去
睬你都傻!
起碼加多倍人工先去啦!

有D事情真係要狠狠咁做...
咁先唔使後悔....

沒有留言:

發佈留言