星期三, 7月 26, 2006

教之初體驗(26/7)

今日刷新紀錄
50min就去到lu...
(我已經慢慢咁行,遲一班MTR先上...)
D細路認得我啦...
(但我而家先開始認得下佢地)
個個都同我say hi.....

買左本megazine一路等一路睇....
嘩....入到去D細路已經坐定定....
starter D細路今日表現(秩序)唔錯~~
不過尋日俾keroro果條細路(下稱"keroro")今日開始整古做怪....
我行過keroro身邊佢就係咁望住我...
又發出怪聲...
做野啦哥仔!你唔做我保你大呀~~

Mover個心急細路(下稱"阿急")今日開始變壞...
平時做野鬼咁快,坐係度無野做梗無聊...
阿急就係度怪聲頻頻...
我隻耳唔係七老八十
實聽得出邊個做o既...
我stare at you唔代表我唔會鬧你....

Flyer班教數字
差D唔記得D字點串~~~
呢D咩twelveth真係考起我~~
鬼會用咩而家~~~

沒有留言:

發佈留言