星期四, 7月 20, 2006

教之初體驗(20/7)

來來去去都係D starter細路最大問題....
咬袋繼續玩野~~
又唔做野~~係度扭計
(如果我係佢老豆老母,我捻我可能會有一巴一巴咁扯埋去o既衝動)
我叫佢寫返晒D ex. o既 Answer上去
佢好X抵死咁續個續個letter一路大大聲串一路寫...
寫完一個就停手唔再做....
分明搞對抗...

聽tutor講dunno仲抵死
乜X都唔識,就等ans
跟住抄番落去
仲話好囂張咁講「我都識啦!」
你條豆釘識X!
你做o岩全靠你媽媽咋!
生性D自己努力做好佢好唔好?

Mover同Flyer班雖然上得辛苦
但肯定做得開心D
不過D Material就好有問題
灰色竟然寫成"gray"
喂!大佬呀!小學6年級都知"gray"係American English啦!
正確o既寫法應該係"grey"!
仲話係Cambridge....咪笑大人個口啦!
仲有True/False D 答案好無稜兩可...
我都懷疑緊負責edit D note果班人係咪Cambridge人~~
錯埋晒D低級錯誤....

centre D staff有好多mistakes...
嘩...張點名紙成日亂點鴛鴦....
真係玩到我地殘....
算吧啦都係唔好再理......

沒有留言:

發佈留言