星期三, 7月 19, 2006

教之初體驗(19/7)

Starter班細路開始作反啦....
尋日個俾媽媽篤穿玩水o既細路
今日又玩野...
又要去washroom
之後係度寸嘴(結果俾tutor寸返轉頭!Miss好野!)
又為求引我同tutor注意
玩咬筆袋...(下稱此細路為「咬袋」)
隔離個同學仔帶左支水入來問飲唔飲得
基於人道理由
梗係俾佢飲
點知咬袋又話要飲,
我問佢有無帶水入來
佢話無,仲想走出去飲
嘩....佢一走出來成隻甩繩馬騮咁
走失左我邊度搵返個一模一樣o既俾佢媽媽?
梗係No way!

搞掂一件,第二件又作反~~~
原本上堂乖乖又乜都唔識o既學生
(以下稱作"dunno")
今堂來之前做晒D所有ex.
(佢話佢媽媽教的...唉!)
classwork時間無野做
把口就開始唔聽話
Dunno懶叻咁向D classmate展示佢做晒
又話一定o岩...
咁又點??識唔識先?你o岩得一次,下次又點先?
(多得你班家長唔少...如果唔知做幾多野就無得講,果D心急o既不如全部俾晒你教~)

Flyer果班有個新來學生o既家長問係咪英文授課喎~
得!你D仔女得唔得o者
我一向都唔建議揠苗助長o既....
可能你個細路叻...
但我地唔係睇一個細路...
係睇十幾個
你天生異稟,醒目過人一教即明當然歡迎
但係有D學生雞腸都唔識多隻
假如先天不足,我地就算係生神仙都救你唔到...
係咪咁話?

D新到o既學生搞到我都有D手忙腳亂~~
堂就要上架勒~~
盡人事做番D野俾你~~
其餘o既真係睇你o既造化架啦!

沒有留言:

發佈留言