星期二, 7月 18, 2006

教之初體驗(18/7)

第一日返份打雜工
(咪講笑,呢份真係叫"TA")
(我不是tutor,小弟只係個assistant)
發覺唔係打雜
係萬能俠....
廿幾蚊請到小弟呢個英俊瀟灑又爆有責任心o既萬能俠返來
真係好過中六合彩...

上完第一日
第一樣感受到我以前小學幾對唔住D Miss阿sir
感受到為人師表做人老豆/母果種感覺
個仔/女造反/扮白痴係幾咁火滾
第二樣係我原來都有potential做補習
第三樣係我將我其中一條人生底線降低左

五湖四海過夜校
係呢個course(劍橋英語測試)o既其中一個寫照
D人乜都唔識
講真,呢個班其實好似Tofel班果D咁
最終都要考試
D家長以為係暑期英文興趣班
為名為利o既,當然係個好選擇
但係為提升英文level
我覺得似送死多D
一個月提升英文能力
靈X風每日30分鐘都做唔到
何況呢個course...
考試PK咪仲橙....
各位家長,咪癲啦!

D小朋友係幾得意o既(唔用可愛...可愛唔o岩用)
Starter(prom. to P1-2)班細路唔怕人
第一日應該無乜野(唔熟嘛!)
聽日就唔知
不過已經有人多嘴勒....
條細路又成日話要去廁所
(入左去Washroom後被佢媽媽篤穿佢去玩水)
又鬼咁多request
幾經辛苦先搞到佢乖乖地唔亂來...
睇來我就來要「調教」下佢...
Mover(Prom. to P.3-4)同Flyer(Prom. to P.5-6)D學生好乖
有D都幾好學...(作為「老師」值得高興o既事)

D家長個個企晒係門口...
本來我都幾唔like
但後來先發覺原來佢地係我同個tutor o既最勁後台
(可能係咁D細路先唔造反)
結果由得佢地企
不過小弟對佢地D王子格格咁招呼週到
(陪佢地去到Washroom門口,成個保鏢咁)
(黃子華果套叫《一蚊雞保鏢》,咁我就係《廿蚊雞保鏢》勒!)
佢地睇到應該無乜意見...

「阿sir...」
唔止D細路咁叫我
連上堂果度D staff都咁叫我
真係勁唔慣....
(雖然當年係大強補習社o既時候已經有細路叫錯左我做阿sir)
都係喜歡人地叫我「哥仔」...
(當然叫「靚仔」更加受落...)

仲有十七日....
(待續...)

沒有留言:

發佈留言